året snart slut!

Fyfan, jag hade totalt glömt bort att det redan idag var 1 december år 2010!! Fan i helsike vad tiden verkligen springer! Känns nästan som att man börjar bli lite stressad inför den så kallade framtiden.... Men de blir nog bra hur som helst.... Har ju sökt in till undersköterska linje, dessutom butiksförsäljare, så något utav de hoppas jag på att komma in på :) Man kan iallafal hålla tummarna, så gör de nu också......Får svar innan jul, väntar med spänning :)
Snart JUl, Mysigt är de Jag älskar julen, inte för att jag ska göra något speciellt, men vi ska hem till mamma och äta god mat och bara vara... Jag har dock inte önskat mig julklapp, då jag bara vill umgås och äta gott, de räcker gott och väl för min del.... Men visst får jag en klapp så tackar jag ju självklart för de.... Men inget ja har sagt att ja vill, som sagt!!
Jahapp, idag blir de för mig att bara PLUGGA hela dagen, för i morgon smäller det.... Prov i ekonomi, det är verkligen ett stort prov. Men innan ja sätter igång med pluggandet så ska jag få i mig lite energy, alltså MAT!! '
Idag blir det macaronilåda:P Med köttfärs, broccoli, majs i samt en ostsås och riven ost på toppen :P Ville ha lök i men de kom jag på när de var för sent :P Men det blir nog bra ändå :) Inte nopg med att jag bara har ett ekonomi prov i morogn klockan 9, har även ett prov i svenskan i morgon klockan 11.. HAHAHAHA mycket på en och samma dag:P Men det går nog :) Det gäller att tro på sig själv, vilket jag ärligt talat har jä'tte svårt med, med tanke på " FÖRR ".. Inget jag behöver gå in på, för nu lever jag i nuet, och mår kanon bra!!
Jaaa en sak till, jag undrar vad fan det är för fel på människor ????? VAR RAKA!!! Inget menat till en speciell person, men ja tycker bara att man kan vara rak... Visst att en " vit " lögn kan uppstå någon gång... Men de är en sak de :P
Jaja nu hoppar vi detta samtal, för nu ska jag när som helst ÄTA, Är såååå hungrig.. Men vi hörs och störs............
Pusssssssssss
ÖNSKA MIG NU LYCKA TILL I MORGON!! ♥ Puss på er.....

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: