:(

Så kan de gå, fick INGET alls gjort idag, då jag inte mår bra för fem öre!! Fan är de något som går nu eller ? Jaja bara jag snart blir bra... Så att jag kan ta igen de jag MÅSTE!
En jävla tur i oturen att jag vart dålig :P
Hur som helst idag är min Lilla Wilda redan 2 veckor, och har även öppnat sina ögon, kommer att lägga upp bilder sen, för just nu så orkar jag inte det, Hon ska även vägas, så att man får se att hon gåt upp :)
Snart är det dags för majsvälling för henne. Även provsmak av lite köttfärs, och hon ska avmaskas, och vi måste vänja henne med att klippa klor, och inte just nu men så småning om så blir det koppel träning :) Längtar!
Tiden rinner verkligen iväg, Vi har eventuellt en köpare på henne, en i Eskelstuna, :) Hon kommer att tittar på henne nästa vecka, då hon är 3 veckor, de blir kanon det! Och väljer hon att tinga henne, ja då gör hon det genom att lägga handpenning på 1500 kr. De pengarna går självklart till de hon ska göra vid 7 veckors ålder, och även koppel mm.
Som sagt jag orkar inte skriva så mycket nu, men vi hörs av senare, jag kommer att läggaupp bilder sen...
Hörs och störs, Pusssssssssss

Kommentera mera!
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Jag tror jag vet vilket spel du menar. Mina kusiner har det, men någon kamera ovanpå tv'n. Jag ska ha det röda :) Jag hade ju Wii förut också när jag var ihop med Glenn. Nu vill jag endast ha det för att kunna träna med det där Wii fit :P


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: