.............

Mitt liv är en stor JÄVLA röra..... Är så arg nu, på allt!! Mig själv, mina djur, mitt härta och på skolan, på vänner på familj på allt... Nej inte Bokstavligen dåra... Men känner mig så trött på allt just nu!! Allt känns verkligen Blääää, sen ni alla goda trogna vänner dära ute som vill vända på den här blääää känslan så säger jag bara en sak, de går över, alldeles själv, bara jag får komma på en lösning på allt....
Allt börja med att ja liggger efter så jävla mycket i skolan nu bara för att ja mår skit... Och tyvärr itne kunde ta mig till skolan idag.... inte nog med de så har JAG kasta sönder min telefon, för de är ju en telefon som änd¨å inte fungerar som den ska, den har sitt egna så kallade liv!!
Jaja jag har ännu inte vägt hunden bebis, men jag lovar jag ska göra de inom kort!!
Vi hörs och störs sen senare...
PUSS

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: