Så underbart sööööt, Milo

Idag efter skolan så gick jag och Agapi och hälsa på Nattis och Mario som blev mamma och pappa för en vecka sen. De bor visserligen på min gård, men jag har inte vågat gått dit, då jag har haft ett virus... De små liven tar ju till sig allt, så jag vänta till idag då jag mår så mycket bättre äntligen!!
Men fy, får man vara så sööt ???
Helt otroligt... mysigt var de att bara sitta där med de lilla livet i famnen, nästa så att man faktiskt blir sugen själv på att skaffa barn. Men som sagt de kan jag inte då det är ett ansvar, det är inte bara att skaffa, utan det är så mycket mer!!
Men men ja ska ta bilder på honom sen, så får ni se den söta Milo :) Men nu ska jag äta för nu är maten klar. Men vi hörs och störs sen senare.... Pussssss

Kommentera mera!
Postat av: maria

dom e söta när dom e bebisar, sen luktar dom så gott

Bebis.....



Är det bra annars

P o K

M


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: