Tillbaka

Ja som ni märkt så har jag inte skrivit på ett bra tag nu.... Men jag ska ta och skärpa till mig, får ändra på de!
Men det är så att allt har bara vart knas, datorn har krånglat som bara den, men nu äntligen går det bättre :) säger bara SKÖÖÖÖNT FÖR DE ;) Idag har jag vart på min kvällskurs, alltså Engelskan, och vet ni vad vi skrev prov. Men det kändes som att det gick bra... :) Tur de va :P Efter provet så tog jag och Guppan en tripp hem till mammi, där bjöds på hembakade bullar och en stor kopp kaffe, smarrigt de :)
<Nu måste jag komma igång med lite plugg, har ett STORT prov i morgon igen, sen ett prov på Torsdag igen :P hahhaa ja, som ni vet så är Komvux inte så jätte kul emot slutet, då är det verkligen MYCKET som gäller... Det går i ett fort tempo också vilken är både för och nack delar med, de som är bra är att de går fort och kurserna bara rullar på, medans när man som jag inte ä'r en direkt pluggis och itne kan studera på samma sätt som en som kanske har lätt för att lära sig, ja då blir det svårt, vilket jag kan ha tyck om rätt så många ämnen, men detta ska FAN gå!!
Men nu kan jag inte skriva mer just nu, annars kommer jag inte alls att komma igång med mitt pluggande, Men vi hörs och störs som i vanligt ordning..... Pusssssssssss

Kommentera mera!
Postat av: maria

Välkommen tillbaka

Kram Maria

Postat av: maria

Hoppas alla proven går bra.



Ska ni fira jul hemma i er lgh?



Kram Maria

Tror jag såg din syrra när jag var nere på Berika PÅ julmarknad förra veckan

Kramiz Maria

2010-12-08 @ 18:52:14
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: