Wilda 2 veckor :)

Ja som ni sett så har inte mitt humör vart på topp idag!! Det är bättre nu.. Har vart sjuk, och bara mått allmänt skit, dessutom bara irriterat mig på minsta lilla. Fan säger jag abra till mig själv :P Men men fattar itne varför de kan bli som de blir, måste bli en ändring, men vet ni vad :) De har det redan, för just nu känner jag mig glad, men ja är tyvärr itne friskare för det!
Men men nu ska ni få se den lille Wilda :) Hon blir idag 2 hela veckor, och har gått upp ytterligare ett par gram. I dag väger hon 185 gram, stor tjej nu Hon är min lille knubbis :)
Inte nog med de idag kan hon se då hennes ögon har öppnats :) jätte charmigt :)
Nästa vecka kommer det en tjej som ska titta på henne, en tjej ifrån Eskilstuna, Hur i hela fridens namn ska jag kunna lämna bort min söta lille kämpe långt bort ifrån mig.. de är hela 6 veckor kvar till dess :p Mycket kan ändras !
Här kommer några bilder på den stora tjejen...
SER NI HENNES ÖGON SOM IDAG ÖPPNA SIG :) ???
HÄR FICK HON KOMMA UNDER FLÄKTEN SOM VAR TÄND :) LILL TÖSA :) HON VAR SÅÅ TRÖÖTT
ÄR HON INTE UNDERBAR ?
HÄR ÄR DEN BÄSTA BILDEN AJG FICK PÅ HENNE FÖR DENNA VECKA :)
Men vi hörs och störs i morgon, nu ska jag lägga mig och läsa, Puss och natt natt

Kommentera mera!
Postat av: maria

lite söt faktiskt

Kram Maria

Postat av: maria

Hej Malin!

Vad ska du sälja henne för?

Man ser jättemånga Chivauver eller hur det stavas på blocket för ca 4000 kr nu!



Stämmer det att dom har blivit billigare.



Kram Maria

2010-12-03 @ 08:47:58
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: Nicole Sanzetth

Så liiiten =P

2010-12-08 @ 11:42:34
URL: http://sanzetth.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: