Wildas dag

Hallå hallå, nu har jag just ätit, och det vart panerad fisk, med hemma gjord spenatsås och kokt potatis, Mycket gott vill jag lova ;) Mumms mumms.... Efter maten så tog jag in alla hundar, de stora hundarna i badrummet, där fick de klippa klor, och även bada... Snart är det dags för avmaskning. Men först så ska jag Diska :) Så att man itne behöver tänka på de mera sen. Skönt skönt...

Vet ni vad jag ska göra sen ? :P Jo jag ska väga Wilda, hon är idag 3 hela veckor. Helt otroligt va ?? Tiden går sjukt fort :) Ska även avmaska henne snart är det dags för riktig föda för hennes del, men först blir det majsvälling :P Men de kommer att gå super....
Jag kommer att senare lägga upp bilder och meddela vad hon idag väger, men nu ska först och främst diska....
Men som i vanlig ordning så hörs vi och störs sen senare.... Pusssssssssssssssssssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: