Äntligen lite regn

Hallå där allihopa...
Idag börja min dag bra, vart väckt av min moster och hennes kille, den dära göteborgaren :P hehehe.
Hur som helst så var dem skyldig oss pengar och var här för att ge oss dem tillbaka.
De var snällt då dem kom på en bra dag då vi skälva inte hade en krona.
Kanon ;) Skulle igentligen fått dem på torsdag, men men fungera nu hur bra som helst :)

När vi sedan fått pengarna, så fråga dem om vi ville åka med till årsta havsbad för att ta oss ett dopp, och de tacka vi självklart inte nej till, när vi väl sitter i bilen så skulle vi till en mat affär för dem vill köpa med något lätt att äta där borta på stranden.
 För min del så vart de morot, och makrill i tomatsås =) smarrigt värre ;)
Väl i bilen så kom vi på att vi åker till Norrby och badar istället för årsta så så fick de bli.
Sjö är de ju där, så de MÅSTE ju ha vart varmare än i Årsta då Årsta är hav..
De var iallafal as varmt.
Hitta inte mina badkläder så jag fick bada i kjol och linne :P hehe


Nu sitter jag hemma igen med ett glas ice coffie ;) njuter av den på altan fast de inte är någon sol.,
Robban och Götet sitter här med bira... Och moster kommer snart och ska ta sig en öl oxå.
Själv får ja nöja mig med ice coffie, men de gör ingt för ja njuuter av de för de är så gott :=)
Livet har sina goda stunder !!!


Nej nu vet jag inte vad ja ska skriva mer då jag bara sitter här, ska väl snart ta mig en tur med hundarna, så jag kommer ju skriva mer senare...
Tyvärr vart de ju igna bilder igår, jag vet har vart as dålig på de där med bilder nu på senaste, men ja LOVAR ikväll blir de bilder :)
Så håll ut hehehehe

Härs senare /////  Må bäst ;)


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: