Bra start

Godmorgon!!!

Hoppas att ni alla är pigga och glada idag, de är jag. Eller ja de går väl i vågor, men en sak kan ja säga, ja har en underbar vän som ja verkligen märkt att hon ställer alltid upp i vått och torrt, hon är helt enkelt SUPER .. =)
De är ju såklart Jenni.


Hon är en kanon tjej, oavsett om vi inte umågs mycket, så vet vi nog endå var vi har varandra.
Detta kallar ja riktig vän, sååå glad att ja har dig.

Hon har nämligen hjälpt mig en del med den här kille som har min hund, har nu fått fram namn, adress och lite annat smått och gott, hallå kan de bli bättre eller ????
Är sååå glad, ja kommer att återkomma senare om hur de går med mitt sökande, och nu kommer jag inte ge upp så lätt ska ni se, när man ha så mycket ledtrådar. :) puss på dig jenni. ♥



Kan tilllägga att alla som bor i örebro som vet / känner
Jens Anders Carlsson
Ullavigatan 40 A 1tr, 703 57 Örebro
Fyller 30 år om 165 dagar, född den 30 december 1980   Vore tacksam om ni då kunde få fram info om var min hund är, hoppas att detta nu kommer att leda någonstans, innan polisen blir inblandad....

Hur som helst ja återkommer senare, idag ska jag ju hem till mamma på middag, tacos blir de, min efterlängtande middag :) De går bra nu, känner att de flyter på...

Vi hörs senare puss å kram

Kommentera mera!
Postat av: maria

Bra där Jenni!



Kram Maria

Postat av: Anonym

Tacos här med!!!

2010-07-18 @ 15:15:05
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Naaaw vad söt du är! <3 Nu blev jag våt i ögat, haha! Puss på dig <3

2010-07-19 @ 15:24:17
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: