Fiiika

God dag på er :)
Hoppas att ni har de toppen bra i denna värme, de har jag.
Idag börja jag dagen med att gå upp för att springa ut me hundarna en snabbis då ja sedan efter de gick med mamma för att kolla lite saker hemma hos mammas barndomskompisar, deras mamma hade nämligen gått bort, och vi kolla saker till lägenheten, hitta dock itne så värst mycket, men en del saker var väl bra att ha :)

Sen kom Alex hit, mammas granne, så vi fika, och mamma kom på fika hon oxå, sen efter en stund så åkte vi till Centrum för ja hade ett paket att hämta ut, mitt lilla paket hehe.
Sen när vi kom tillbaka hem så var ja tvungen att göra i ordning mat till robban, fast mamma gjorde de åt mig, bara att ja fick koka riset själv, då hon inte har en aning om hur de är jag brukar koka de..

NU SITTER JAG BARA HEMMA OCH TRÅÅÅÅKAR, suger riktigt hårt, men snart blir de nog en snabb vändning på den saken :P
Men vad ja ska göra nu, Hmmm ja du de behöver ni inte veta just nu :P
hehhee kanske kommer ut me de senare..


Bara så ni vet så har jag fortfarande hållt mig till min alldeles egna Diet ;)
bra va ????
Starta i Måndag, men men tiden tickar, så ja ska bara fortsätta hehe låter de inte kanon eller :P

Nej nu ska ja göra lite andra saker, har en hel del att göra med sakerna här hemma som ja fick idag, men har ingen lust idag, och ja kommer inte att göra de idag heller, utan tänkte grejja med de i morgon.

Vi hörs, kraaam


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: