hemma igen

Hallå där, nu är jag hemma igen, skööönt faktiskt...
Man brukar ju säga borta bra men hemma bäst ? Så är de iallafal för min del.
Men ja ska ju itne klaga, har haft det helt underbart ute på landet.
Inte ofta man kommer ut så som jag gjort nu =)
De enda som nu fattas är en dusch, skulle jag gjort direkt när ja kom hem, men nej självklart slet ja mig direkt till datorn för att kunna lägga upp allt och skriva lite om att ja äntligen är tillbaka...

Första dagen vi kom ner till landet var ju i Onsdags, då slappa vi i största del, men vi grilla och de är ju bara super så här på sommaren.......
Andra dagenså åkte vi ut till havet och bada, var ju så otroligt varmt, men självklart när vi väl var på plats så försvann solen och de kom en massa moln, sen när vi åkte hem kom solen tillbaka, Hmm typiskt de där.
Men vi grillade iallafal senare på den dgen oxå...
Sen fredag så var tanken att vi skulle åka hem, men vi vart kvar en dag extra iallafal, så Peter ( Lindas ) kille kom ut till landet och så grilla vi igen, sen kolla vi på film, och sedan somna, då vi ska hem tidigt nu på Lördagen, ja de var så vi iallfal hade planerat, men vi steg inte upp för ens klockan var drygt 9, och kom hem senare än vad vio hade räknat med, men men de gör inget alls...
Men nu är jag hemma och ska nu hoppa in i duschen, sen får jag se vad de blir härdan efter =)


Ses och hörs senare, pusss ♥


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: