Hot

Hallå där på er alla där, hur har ni de denna otroligt sköna värme?
Jag kan ju börja med att berätta att så fort efter att jag hade pratat med den ny blivna mamman idag
Theres Rösand Så rusa jag där efter upp ur sängen, och funderarde på vad ja skulle hitta på. Kom fram till att bolaget inte hade vart helt fel i denna värme..... Elr vad säger ni ??
Hur som helst så vart de några öl från bolaget och innan ja skulle hem så tog jag och Patricia alltså ( stora )
en varsin öl på de dära nya haket i Haninge Centrum som ligger brevid bolaget, billigt  och gott :)
Kan ju till lägga att ölen vr ISKALL ;)
hahaha ja men nu är ja iallafal hemma igen och sitter och funderar på vad ja ska göra med mina öl, jag vet ju dock att dem skall drickas men med vem eller vart vet jag ännu inte. De återstår och se...
Men nu ska ja ut på altan för att öppna en kall en  :) SKÅÅÅL


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: