Inte normalt !!!

Hallå på er, herregud säger jag bara..
Jag har ännu inte kommit igång med något alls här hemma, vilket faktiskt är viktigt, vad ska jag ta mig till ?!?!?!
Ingen som vill komma och hjälpa mig här hemma, eller iallafal ge mig en spark i röven så ja kommer igång :)
Detta är verkligen olikt mig, för har ja bestämt mig för något så brukar de fungera, iallafal i starten...
Men nu vet ja inte alls vad som händer.
Har fortfarande inte ätit något, men ska snart ta mig ett glas vatten med ett piller, som fungerar så att man inte är hungrig, en bra start sak...
Sen får man se =)

Hörs av seanre.... hejsvejs... puss & kraaam


Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Malin ljug inte!! du hade inte kommit igång me nått igår heller=) jo du diska...=))) puss

2010-07-13 @ 15:00:06

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: