Jahapp!

Ja, jag är stööööörd, asså första gången ja skriver något i denna blogg......
Har ju faktiskt inte fatat hur detta fungerar. Men nu har jag äntligen fattat :P
Herreguuud var ju mycket lättare än vad ja har trott =)

Hur som helst så har jag vart idag i drevstaviken och badat.
Tillsammans med Linda, Peter och min kära Robban.
Har vart hur skönt som helst i denna värme.
Efter vårat solande och badande så beslöt vi oss att åka till Vega baren för att få i oss något och äta.
De var smaskens =)

Sen nu sitter vi hemma hos Linda och Peter och ja och Linda ska snart se film medans killarna bara dricker bira :P hahahahaa Typiskt va ???

Ja ja jag ska iallfal börja skriva lite i min blo9gg nu =)
Men ja ska sluta med skrivandet för idag nu.
För nu blir de tv dax.....
Tjingeling

Kommentera mera!
Postat av: Carina

Kul att du skaffat en blogg.

2010-07-03 @ 21:49:46
Postat av: Mee ;)

Ja carina, de är faktiskt rätt roligt =)

2010-07-04 @ 20:18:14

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: