kan inte sova!!

Sååå typiskt när man inte kan sova..... Vad ska man då göra ???
Nu kan ja inte somna för att jag ligger och tänker på min hund, som jag saknar och vill ha tillbaka.
Min chucky 4 år, han är inte så svår att missa få han är rödbrun och har ett ärr mellan ögonen.
Hur som helst, han kan inte vara tillsammans med andra hundar, bara hans egna små kompisar här hemma.
Så han är ju verkligen speciell. Men fan min älsklings hund endå!!!


Hur som helst, så kan ja ju komma ut me de nu här för alla, de är så att vi lämna bort Min hund, på prov, och kom överens om att vi ser hur de går under 2 veckor...
Ja allt lät kanon bra så var de väl i stort sett inte mycket mer än de.. Längtade bara till att dem där 2 veckorna fort skulle gå, så man sen äntligen ska få veta hur allt har gått..
Men vad händer då tror ni `???
Vi får inte tag i människan, lååååååååågt hur jävla lågt är inte de då, att han itne hör av sig.?
hade han till och med på facebook. men nu har han tagit bort mig som vän, bara för att ja fråga hur de gick med hunden....... De enda svar man då fick var JAG HAR INGET MED DIN HUND ATT GÖRA SÅ SLUTA SKRIV TILL MIG NU!!! de var tp bara de som stod...
Och hur reagerar man då om ägare ?????
Tänk själv. vad fan ska man göra ?????


Hur som helst så känns de rätt så tungt iumed han är ju faktiskt en av oss i familjen..
Vill så gärna ha honom hem, men vet inte om jag någonsin kommer att få se honom mer...
vad fan ska man göra... Saknar honom så oroligt mycket, till och med så mycket att ja fäller tårar nu :) Men de är bra med mig iallafal, eller ja jag överlever nog, men saknaden är sååå stor...

Snälla hoppas att någon kan hjälpa mig att hitta min hund, vet att han killen hette iallafal Jens carlsson och ska vara rätt väl bygd, och ska bo i Örebro någonstans, samt att han är runt 27/ 28 år....

Ingen som känner honom eller ?
Vore helt otroligt om någon visste vem han var eller vet var min hund är. eller vad som helst som kan leda mig tillbaka till min älskade chucky, som han nu heter.


Jag hoppas verkligen att kunna få hjälp och tips här om hur ja ska gå till väga, och jag hoppas verkligen att de kikar in någon från Örebro, som kanske vill hjälpa mig med detta sökande efter min hund... Vore kanon de...
Vill ha honom nu!!

Snälla hjälp mig om du kan.....

Bilder på han ska ni självklart få se, har ni / någon sett honom under den senaste månaden, så snälla hör av er till mig, han är lätt att identifiera med tankte på hans ärr mellan ögonen.
och hans namn Chucky, obs döpt efter onda dockan:P
men hans namn lyssnar han på
Så snälla skulle ni se honom, eller om ni vet något, snälla ber verkligen om eran hjälp...

Har allt för många gånger kännt att ja skall ge upp letandet, för då har min ilska tatt över mitt medvetande.
Men neeej så enkelt ska de inte vara, han är ju endå min hund, och har haft honom sen han var valp.. Han ska hem igen. SÅ är du själv inte från örebro så kanske ni känner någon i örebro, som kanske vill ställa upp i jakt efter att få hem honom igen. Skulle bli de bästa som hänt mig i hela mitt liv.

Håller tummarna att några är från örebro och vill sammarbeta...
Väntar på¨era svar... / puusssss


Nu ska ni få bilderna på honom.
 
Här ser man inte hans ärr men ni ser ju resten... saknar dig min älskling pusss pusss, kan inte sluta pussa...otroligt mycket kärlek går till denna underbara hund. ♥ Hoppas verkligen att många så här på bloggen nu kan hjälpas åt, och att någon kansek känner folk i örebro, vore bra =)

Nu kommer en bild till


Här är min plutt oxå, hur som helst ja kommer att ha detta inlägg på bloggen, då ja verkligen hoppas på att få hjälp av folk runt omkring som har nära och kära i örebro, eller som till och med bor där, snälla har du något som helst med ärebro att höra så kan säkert du vara till någon hjälp.
Hoppas att vi alla nu som vill hjälpa till samt ja själv verkligen hittar honom, och får hem honom igen.
Skulle de bli så, så garanterar jag att ja ska bjuda hem alla som hjälpt mig med detta på en god middag samt något gott att dricka....


Jahapp. nu kan ja inte skriva så mycket mer, men hoppas på att ja kan få hjälp via denna väg.
Och föresten har du en blogg kompis du vet är från örebro, så be han / hon då gå in på min blogg för de kan vara till stor hjälp, men nu är de bara vänta och hoppas...


Hörs av i morgon, ska se om ja kan somna om nu när jag sökt hjälp =)

håll nu tummarna, för saknaden går inte ens beskriva...

Hörs av senare måste försöka sova igen, men tankarna bara surrar runt, men men går nog fint snart för hoppningsvist... Annars får ja väll trycka i mig massor med sömntabletter, då ja faktiskt redan tagit en, men de hjälpte inte mycket, då huvudet inte kan släppa min hund.

Men nu ska ja sluta skriva om honom, men kan iallfal hoppas på så mycket häjlå som bara den.....

Föresten så har ja näst intill hållt mig yill min diet, idag vart de 2 burkar makrill i tomat sås, samt 21 morötter, visst ja tror ja berätta de en tidigare blogg..
Sen har ja haft folk här indag som druckigt öl. men ja klarade finemang att stå emot. Fan inte likt mig. Men ser ju fram emot dagen i morgon TACOS hemma hos mamma =) Enda dagen ja kan unnda mig en riktigt måltid.




Föresten ska inte bara bli helt negativt i denna blogg, ja har i övrigt haft en toppen dag, men moster,hennes kille götet, och självklart älsklingen då, vi starta ju med bad i norrby, de visste ni redan oxå.
Men sen kom tim och hans polare Magnus över på en snabb visit. Men de var inte helt fel de heller, då man inte träffa Rim på sjukt länge..
Sen var min kusin förbi med lilla bebis Liam självklart, han är ju bara för sööt.
Sen kom även min andras kusins barn förbi med mamma elin, trevligt de oxå
Men dem med barnen vart inte kvar så värst länge men var trevligt iallafal tyckte jag.

Sen kom lasse senare, och som sagt alla drack öl, när barnen och mammorna hade gått, men inte duktiga ja =)

Där emot har jag nog druckigt lite väl mycket oce coffie idag så ja måsr skit efter de, men men mitt egna fel.
Vad jag än gör eller bestämmer mig för, så vill ja helst inte ha någon som kommenterar hur jag ska göra eller vad ja ska äta... Låt mig bara göra de på mitt sett nu, så blir alla lika glada. ja vill klara mig själv. så skit i min diet, säg inte hur ja ska göra, vet de där själv bara att ja gör nu en kickstart. Sen vad du tror du vet, psss de kvittar mig men ja gör som ja vill och kommer att gortsätta så.
Så länge ja mår bra på de och orkar leva :)

Obs*: Varför går jag på Diet ??? Hmmm de kansek bi vill veta föresten. dumt av mig att inte ha berättat de.
kan ju börja med att ja alltid vart överviktig.
Har väl aldrig direkt haft problem med min vikt, har heller aldrig kännt att ja skäms, och ja har heller aldrig blivit mobbad, snarare ja som var mobbarem :P men de var länge sen och den historien kna vi ta en annan gång, men inte nu.
Hur som helst har bara vart att ja alltid har vart störst, eller ja alltid stört vet ja inte men ni försötår.
Ja är även lång, typ 178. så de så :P
hehehe nej men ja har lixom på senaste tiden fått för mig att ja kanske ska börja lägga om min kost, och lära mig äta flera gånger om dagen och allt de där, men de känns så svårt, då ja absolut inte kan äta frukost osv, ja är van med middag typ de är de enda, men de kan oxå ha vart mitt problem.
Men hur som helst nu ska ja försöka på mitt sätt att äta middag på söndagar, resterande makrill, tonfisk och morot samt mycket ´kaffe, dock itne så mycket kaffe som ida :P

Ja kan GARANTERA en sak!!!

Och det är att ja aldrig i mirr liv skulle vilja bli smal, dels för att ja inte tycker de är fint för att vara för smal, men där emot så kan ja gärna tappa några kilon, samt få in de här med att cola som alla redan vet inte är bra :P
vilket ja har vart beroende av men inte nu längre.
Så nu får vi se,
Sist men inte minst nu har vi två saker att hålla tummarna för.......

Chucky ( hunden ) mitt allt......

Samt min diet som än så länge fungerar finemang ;) ja ska hålla ut, och skita i vad andra tycker ja ska gå för diet, nu kör ja på min :P
hehe men vi hörs


Puss & kram // Hörs i moron sov gott, hoppas nu bara att ja oxå kan sova.
de bästa vore om ja fick in massor med tips på min stulna hund i örebro....

Hörs i morrn godnatt!!!


Kommentera mera!
Postat av: maria

Malin!!!! det är stöld!! har du gjort en polisanmälan på hunden?????



Har mamma kvar Boss????



Hoppas ni hittar honom?



Hur kom det sig att du lämnade honom till en okänd?

Maria

Postat av: maria

Ja jag hoppas att du hittar honom

Jobbigt att leva i ovisshet

Du vet ju inte ens om han har det bra!!



Lycka till

Kramizzzzzzzzzzzzzzzz

2010-07-18 @ 12:12:41
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Postat av: candra

Tacos, tacos, tacos ett jävla tjat om tacos....

2010-07-18 @ 15:16:09
Postat av: candra

kan inte låta bli.....men du har skrivit en halv jävla bok om hunden... men samtidigt så avslutar du me tacos!!! fattar inte riktigt vart de kommer in i berättelsen om hunden!!?? men jag hoppas att du somnar o sover gott o att tacosen smakar gott nu på söndag o självklart att hunden oxå får smaka när han kommer tillbaka....=))) :P

2010-07-18 @ 15:30:15

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: