Lite bilder från Landet




Måste ju verkligen få bjuda på denna bild, försökte, men de syns inte men gjorde så gott ja kunde med att försöka få in en bild med putande läppar :) Någon som verkligen lyckades var ju självklart Bror, här ska ni få se ↓


Han klarar ju de galant, eller vad tycker ni??? Mina läsare =) Är den itne klockren ????
För de tycker ja iallafal.. Och ni som inte har en aning om vem han är så kan jag berätta att det är min kompis Lindas pappa....

Nu ska ja lägga upp fler bilder ni ska få se, från landet... ↓


Är mina små inte bara för söta eller ? Ååååh vad ja älskar mina hundar...♥♥




Ja, här är jag jue, men den bjuder jag på så ni har något kul att titta på hehe...




Här vara mina små älsklingar tvungna att svalka sig lite, var ju så otroligt varmt där borta..




Även jag var tvungen att svalka av mig i den heta värmen, hehe.



Här har vi då jag och linda =)



Och självklart ska man ju ta sig en kall öl oxå, de lixom bara är så, eller ????



Virre på jakt efter hmm ja vad vet jag ?? En fåleg kanske hehe

Kommentera mera!
Postat av: Marie

Så du har också en blogg... skoj... hoppas vi ses flera gånger... lycka till på Måndag!! Kämpa kämpa!!

Kram Marie!


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: