MAT

Ska snart till mama för att äta mat, tacos blir de som ni säkert redan vet.
Är så fruktansvärt hungrig, har nu hållt ut med min diet, går galant faktiskt.
Toppen bra till och med ;) Men ja har bestämt mig för att ja får äta en riktig måltid på söndagar, och idag är ju de Söndag..
Mums så gott de ska bli med en riktig middag för en gång skull, känns som ja inte ätit de på en evighet men de är ju bara en vecka sedan :)
Men men idag smäller de, känns som en riktig festlighet ;) hehehe kommer senare med bilder.
Dock ine på mig själv då ja inte ser pigg ut idag. Orkar inte göra mig i ordning för att se piggare ut heller, men men några bilder blir de nog senare hur som helst...

Hörs senare, smaklig måltid nu till mig själv :) tjingeling




Se hela bilden


Detta är vad ja ska försöka göra iallafal, smarrigt va ?? hehe får se senare hur de vart ::::)
kraaaaaaaaaaam


Kommentera mera!
Postat av: candra

ett jävla tjat om din JÄVLA TACOS...!!! du har verkligen längtat efter den eller hur??! 21 morötter Malin...?? de käkar inte ens en jävla häst när den e i sina bästa år!!! inte ens en ponyjävel... förstår du?? de e stört, sjukt, jävla mycke!!!! men som sagt de går bra nu =) o lycka till =)) ( 21 morötter ) kan inte släppa de...på en dag eller?? helt otroligt!!! puss på rej rå =)

2010-07-18 @ 15:13:33

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: