Morgon

Godmorgon!!
Vakna av något helt underbart idag, ett mirakel har äntligen landat på denna jord igen, vid namn Liam.
Min Kusins och Lasses son han har vart sååå envis att han inte har velat komma när han igentligen skulle, men nu så är han där han ska vara och det är bra.
Robban ska ju faktiskt vara gudfar till honom, han kom i morse 05:26 och han vägde 4025 om ja nu mins rätt ;)

Robban ska snart iväg och jobba, vad ska ja då hitta på?
Kommer kanske åka dit om inte Mormor Ellen orkar ta sig till Huddinge...
De återstår och se, men annars då, vad ska jag då göra ??? Någon som har förslag på de ?

Hmmm, ja får nog hur som helst palla mig in i en dusch, så att jag piggnar till, och kan vara någorlunda fräcsh:p
hhahhaa.
Men ja kommer att fortsätta blogga mer senare.
Hejdåå, pusssssssss & kraaaaaaaaaaaam


Kommentera mera!
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Fan, skit kul att du har blogg. Jag ska skriva in dig bland mina länkar nu :)

Postat av: Mee ;)

hallå där, ja jag tycker oxå de är kanon kul.

vad bra att du gör de ;) vi hörs.

2010-07-05 @ 17:56:49

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: