Movie

KOMMISSARIE SPÄSK
Nu mina trogna läsare blir de att se den efterlängtande filmen haha, kommer självklart återkomma och berätta vad jag personligen tyckte om den..
Men än så kan ja då dock INTE säga nu som ni säkert förstår:P Har ju lixom ännu inte kolla på den mohahhaha nu var ja lite rolig va :P
Nej då men så är det. Blir film nu sen tror jag att kudden ropar på mig.
Kan bli en spännande dag i morrn.

Kan ju till lägga att jag ännu inte hört något om ifall min kusin vitamin fått sin lille son, men han är som sagt på god väg ut iallafal så kan ju itne ta allt för lång tid nu tycker man....
Spännande, längtar så otroligt mycket över att få se hur han kommer att se ut, alltid lika skoj när människor man känner ska ha barn. Spännande att se hu´r de nya livet ser ut osv.

Hur som helst nu ska jag sluta då filmen kallar på mig, haha tjingelingsen =)


Kommentera mera!
Postat av: Linda

Kommisarie SPÄCK heter filmen! Hahaha

Postat av: Mee ;)

Ja, de vart lite fel, hehe

2010-07-05 @ 11:04:47

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: