proppmätt

Hallojsan, haha candra jag och tacos hör helt enkelt ihop :P
Hur som helst idag vart vi bjudna hem till mamma för min underbara måltid haha.
Öste på en tallrik, men vart proppmätt efter halva, så ja palla inge mer.
Där är beviset att min magsäck äntligen krympt helt av sig själv, haha jippi!!

Pratat med Lea i luren ett par gånger idag, då vi kanske har löst problemet, eller ja 50/50 iallafal ;)
Under tiden när ja pratar med henne så släpper jag en fis, hahahha bli INTE rädda nu :P Men så sa ja de till henne, och dessutom lukta de Tacos, hahaha okej ja jag vet, jag är väl kanske itne helt frisk alltid. Man måste ju faktiskt någon gång ibland bjuda på sig själv, mohahha. Eller tycker ni inte de eller ?
För om inte, så är ni KEFFA, tråkiga inge för mig... SÅN ÄR JAG!!

Men men nu har ja fått de skrivet oxå:P de var de ja ville komma fram till.
Hoppas snart att ja kna komma med bra nyheter till er. Då planer finns nu =)

Hörs senare. pusss


Kommentera mera!
Postat av: candra

Japp du berättade gladligen om din tacosluktande fis =) tråkigt nog så hörde jag den aldrig...=( klart du ska bjuda på dig själv, alla vill vi ha lite malin hos oss..;) "flört" ....hoppas nu att de var rätt vovve dom hade sett.. men de var de säkert. borde vara rätt iaf... kramizz

2010-07-18 @ 21:21:56
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Klart du blir :)


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: