Skit i handen

Nej vart ingen Handen idag inte, väntar med de till på Måndag.
Föresten min diet fungerar fortfarande kanon, kan ju självklart säga att ja blir sugen när folk gott<r sig rakt framför mig :P Men ja står emot  utan problem. Har hållt mig till min diet kanon som oinnehåller morot, kaffe och vatten, samt mina shake om ja skulle vara sugen på de :) hehe
Är såå glad att ja nu klarat av snart en hel vecka heeelt själv, annars brukar ja å min älskling starta tillsammans, men ikke sa nikke, nu kör ja för fulla muggar helt själv, inte helt fel de.
Ja älskar de faktsitk =)
 Nej nu ska ja göra i ordning en kopp ice coffie ;) och sätta mig på altan och dricka de i min ensamhet :P
Inte lång tid kvar nu till älskling slutar, sen ska vi bära ;) woho.
Nej nu är ja sugen på ice coffie, hörs senare...

kramm

mums mums...... Slurk säger de bara sen tar den slut :P thihihi hejsvejs


Kommentera mera!
Postat av: candra

VA FAAN har du glömt bort o skriva om tacosen du ska käka på söndag=)

2010-07-18 @ 15:20:57

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: