sol & Bad

Underbar dag idag !!!!

Idag som ni redan vet så började dagen med att vi åkte till DREVAN.
Det var jag Linda, Peter, Robban och Karp.
Trevligt om ja får säga mitt. Var innan på maxi där vi köpte melon och så. Gjorde även ett fynd då jag köpte en luftmadrass som vi låg och flöt runt i, måste ju faktiskt till lägga att mina hundar var ju då självklart med och fick en plats på den oxå hehe, vad gör man inte för dem ??? hehe  
Jag hade dock stannat en aning längre iallfal ett par timmar till, då man inte vill sitta inne i detta väder, men de gjorde inte mig något endå till slut, En vän kom över med sina barn hit och vi tog fram vattenslangen och hade kul sen soltorka vi i de sköna här utan för altan ;)
Sist men inte minst så kom mamma med familj över och min yngsta syster fick ju leka och ha roligt med min kompis dotter, vi spruta ner dem med vatten med andra ord så hade vi ( vattenkriiig ) hehe.
Men de gillade dem, tog även fram min madrass som vi la på en liten backe och hällde diskmedel på så dem hade de riktigt kul.
Men nu är dem trötta på vatten leken och har gjort en kojja på altan.
Nu väntar vi på att maten ska bli klar.
Det blir oxpytt med ägg, smarrigt va ???

Föresten ja har fått liiiiite färg idag :P men de kan bero på att vi var och bada och sola, samt att jag smörjde in mig, det var dock (
cocos-olja ) hehe fint fint =)

Nej nu måste ja sluta för denna gången, men en sak kan ja vara ärlig och berätta för er, psss haha de är faktiskt att ja tycker faktiskt att de är lite skoj och blogga iallafal. Nu när man fattar lite hur man ska göra så är de faktiskt rätt skoj, även fast man kanske inte alltid vet vad man ska blogga om, men som sagt man gör ju sitt bästa =)

Tjingeling =)


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: