Solen har kommit fram

Äntligen måste jag bara säga, solen är här, och de är ju perfekt läge då jag ska ut på Landet med linda,vincent och Lindas pappa, eller hur ? :)
Har dock vaknat nyss, eller ja för inte alls länge sen, hundarna har redan vart ute på en visit och nu sitter man här :P
Måste snart ta mig en dusch och sen packa allt som skall med.
Måste även hinna gå hem till Nattis då jag ska köpa en kamera av henne.
Längtar redan, så ja kan börja ta lite bilder, och börja blogga på riktigt =))
Super roligt ska de bli.

Men tyvärr måste jag avsluta här då jag inte har den exakta tiden vi ska åka, så man vill ju vara klar i tid.
Men vi hörs av, och när jag kommer tillbaka kommer ni inom kort att få se massor med bilder :)
Spännande va ? Jag som är en ny bloggerska :P hehehe
Vi hörs

Pussss♥♥


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: