Solen vart är du ???

Hejsan!!!

Idag har dagen börjar rätt så okej faktiskt, jag började med att ja tog en promenad med hundarna, sen efter de mötte jag Linda, Theres och Vincent, vi gick till kebaben för att äta, efter de så gick vi och satte oss på ängen.
Var skönt men något fattades och de var SOLEN !!!
Hur som helst så var det trevligt, det är väll endå huvudsaken ?
Sen gick jag hem igen för att gå ut med hundarna igen, då dem hade fått vara en tid själva hemma.
Och efter de så bara slappa jag, guuuuuud så skönt de kan vara ibland..
Men efter en stund sen så ringer Nattis, och frågar om ja hade lust att komma till dem ett tag, vilket jag gjorde, så jag tog med mig hundarna och gick hem till henne och Mario.
Dem bjöd på mat oxå, spagetti med stekt falukorv ;) var kanon gott.

Sen efter de så har faktiskt Nattis som ni nu ser hjälpt mig med min blogg, och piffa till den rejält.
Verkligen makeover, eller vad säger ni ?????
TACK NATTIS ♥

Nu är jag hemma igen, och tänkte snart försöka sova, då jag ska ut på landet i morgon, med Linda, hennes söta son Vincent och Lindas pappa.... Ska bli riktigt skönt att komma hemifrån ett tag.
De är inte allt för ofta man kommer iväg.
Visserligen blir vi bara borta till Fredag, men vad gör de ? De hinner vi göra en del på, så som bada, sola om nu solen tittar fram, vilket ja får hålla tummarna för.

Mina hundar ska självklart åka med mig, så dem får lite semester oxå.
Kan dem få plaska en del i havet oxå, vilket dem inte gör allt för ofta heller :P
Har även en plastmadrass dom får flyta runt i ;)
Ska försöka med lite bilder inom kort, så jag kan få min blogg riktigt fin...
så får ni även se mina vovvar :) ♥♥ Är som  mina barn, ja bara ÄLSKAR dem.

Nej nu ska jag försöka sussa, så jag hinner upp i tid i morgon och packa ner lite saker till landet.
Men vi hörs av om inte allt för lång tid igen..

Sov gott nu allihopa :) PUSSSSS











Kommentera mera!
Postat av: Nattis

God natt gumman :) <3

Postat av: Nattis

De va så lite så :) Hörs imorn hjärtis!

2010-07-07 @ 02:10:57
URL: http://classys.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: