SOOL I MORGON!!

Godkväll, Läste nyss att de kanske blir den sista dagen denna sommar som de ska vara över 25 grader, trist om ja får säga mitt.
Men men idag har jag vart hos mamma ungefär hela dagen, innan ja gick dit så var ja faktiskt i Björns lägenhet för att skrubba klart alla skåp i köket iallafal,Mycket kvar att göra dära, lite press känner man, då han idag sa till mig att han redan vill lämna in nyckel nu på fredag, Hmm hur fasiken ska jag hinna med de `????
Han får bannemej komma och hjälpa, annars har ja inte en chans att hinna med de.

Men men nu ska ja glo lite på nyheter, sen sova, har mycket i morrn att göra, som i vanlig ordning :P ehhe.

Ps: snart örjar ja i skolan, drygt om 2 veckor :) Thihih känns spännande. Ser äntligen fram emot något.

Men men vi hörs av i morgon igen natti natti....

bjuder på några bilder nu :) ↓

Eller Neeeeej de gör jag INTE för de fungerar fortfarande inte, måste hitta felet inom kort, blir ju tokig...
Men men Godnatt nu allesammans, hörs i morrn sovgott...

Kraaaaaam


Kommentera mera!
Postat av: maria

vems lägenhet städar DU?

Kram


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: