Sööööndag

Godmorgon !!

Snodde bilden nedan från Lindas och Peters dator:p passar utmärkt för denna dag, tyckte jag.
Nu är de sommar nu är de sol nu är de koskit i hagen:P Nu ska linda ligga med öppen kjol och vänta Peter på magen :P hahahha bra va ??? :P

Hej alla mina kära blogg läsare :P kul att någon kikar in =) Har nyss vaknat. somna hemma hos Linda igår.
Men om ni bara visste hur jag vakan, jo de ska ja berätta....... Håll i er nu, för de är spännande.
Min kusin har äntligen fått känna på sina verkar, såå spännande, hoppa s den dära envisa korve där inne kommer till världen idag =)
Hur som helst, de får jag veta sen, och ni oxå :P


Ska strax ut och åka bil, de blir att vi ska handla lite, sen åker vi vidare till en badstrand ska bada igen.
Så skönt när de är så fruktansvärt varmt, kan ju knappt andas, men efter ett dopp blir de puuuuuhh vad skönt som kommer ut från mig hehehe....


Bisst ja jag skoj gjorde teori provet igår från 2010, hur de gick, haha vet knappt om man ska skriva för de var sååå dååligt!
Men okej, ni får ju räkna med att ja inte har öppnat en körkortsbok innan, hur som helst fick jag 34 rätt och man måste ha minst 52 :P Men som sagt med lite plugg så fixar de nog sig till slut :P


Vi får höras senare ska umgås lite nu, sen som sagt BADA!!! =)


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: