Städa, städa och återigen städa

Hallå på er, idag blir de till att städa för hela slanten :)
Först hemma hos mig själv såklart, men inte klar efter de, för sen blir hemma hos en kompis, Ja´har lovat.
Så de man lovar ska man ju faktiskt hålla.
Sån är ja.

Igår hann ja inte blogga, var fullt upp då oxå, koppla in tvättmaskin här hemma, så den rullar på nonstop nu :P
Hade knappt något rent hehe, så kan de bli.
Inte nog me de, ja har nu fått en crosstrainer utav en kompis, kanon.
Så den ska ja stå på några gånger om dagen.
Men en sak kan ja ju lova, de är att dem är inte lätta, ser så enkelt ut när andra står på, men när man själv är på, så blir de fan jobb. Märks iallafal att man lagar muskler ;)
Muskler är ju aldrig helt fel att ha, kan vara bra i alla tillfällen. ;)
Nu tänkte ja mest på chucky killen :) Mohahahhahhahaaa.

Satt och tänkte här om dagen, nu får ni inte missförstå mig, men hur som helst så tänkte jag på att i sverige så är de knappt straff, dessutom de man blir dömd för så sitter man inte hela den tiden.
Hur som helst satt och tänkte att vem som helst skulle igentligen kunna begå mord, då straffet i sverige på mord är alldeles för tok för lite.
Om ni tänker er  ig, så skulle ja lätt kunna ta den domen, om de verkligen skulle behövas, men vem skulle inte de ?

Jaja nu måste ja sluta då ja ska börja här hemma nu. sen ut me hundarna, sen ett litet pass på crosstrainer sen vidare för att städa :D hehe


hÖRS AV SENARE :)
kraaaam


Kommentera mera!
Postat av: maria

Va duktig du e!



Träna för mig me för här fläskar jag på mig Ha Ha



Kramizzz

M


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: