upp och ner

Godkväll!!!
Idag har allt vart rätt så upp poch ner, jag har vart trött sen pigg, frysit sen svettats, har velat festa sen bara slappa.
Hur de kan bli säger jag bara :)
Hur som helst så har dagen vart okej, först att jag kom hem på dagen, sen duchat, vila, sen komma mamma med familj samt mammas granne förbi på kaffe..
Robban springer iväg till kebaben för att vi skulle trycka i oss Pizza, så kommer han hem i bil, de var toni och moster Ellen som körde hem honom.
Göterbogan skulle ha kört robban fram och tillbaka till Värmland förra helgen för att vi har våran tv där, samt vår sterio, men vart aldrig så.
Men nu kom vi överens om att dem eventuellt åker i morgon bara fram och tillbaka :)
Äntligen en TV...


Nu ska jag och min älskling bara ta och slappa, se en film, får se vilken de blir =)
Skönt att bara han och jag får lite ensam tid tillsammans så här en Lördags kväll. Händer inte allt för ofta..
Älskar verkligen honom :)


Nu ska ni få se några bilder med oss två på =) ♥
Kallar oss för riktig kärlek, vi har hållt ihop ett bra tag nu, och vi har haft både krig och sen fred.... Med andra ord upp och ner, men endå alltid hållt ihop, är inte de kärlek ????
hehe nu ska ni iallafal få se några bilder, så ni får se honom oxå =)



Han ville dock inte avra med på bild, men ja tvinga till en iallafal hehe....



En pusss ♥♥



Han ser inte så värst glad ut här, men han är inte på dåligt humör heller :P



En puss igen..... Love ♥


Godnatt nu allihopa, sussa sött, så hörs vi i morgon.... Natti natti..

Kommentera mera!
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 20:45:30
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Fina bilder :)

2010-07-14 @ 18:42:17
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: