vaaarmt

Heeeeej!!

Hoppas att alla bloggare har haft en toppen dag, för de har iallafall jag haft...
Kan ju börja med att Björn ringde mig i morse och fråga om jag hade lust att bära, han ska nämligen flytta från Jordbro till Haninge, sköönt för honom, lite avis kan man väll vara :) De tror jag tillhör....

Hur som helst så haar vi vart hos Bjrön hela dagen, städat packat kastat saker och fyndat:P
Kan de bli bättre eller ?
Fick även åka med Emelie en svänga fram och tillbaka hem till henne för att hämta flytt kartonger, så fick även se hur hon hade de i sin nya lya i Farsta.
Fint säger jag bara... Avis där oxå :)
Hur som helst så vart vi itne helt klara, men inte så värst mycket kvar nu..
Björn var nu mot slutet och handla mat till oss alla, så vi har grillat och ätit oss propp mätta....
Gott var det, min sista måltid :S
För i mrogon så ska jag börja min alldeles egna lilla diet, och hoppas på resultat inom snar framtid.. Håll nu tummarna för mig.
Kan ju säga att de är ju lättare så här på sommartider, då man inte är hungrig när värmen slår till..
Hur som helst så ska jag gå på diet, och de ska jag göra så länge ja orkar.

Ni kommer ju få höra varje dag hur de går, och vad jag har ätit osv.

Nu ska ni få se den goda sista måltiden jag åt idag / kväll. smarrigt var de :) ↓


Innnan grillningen, men visst ser de gott ut :)



Där var den smarriga maten nästan klar och redo att ätas ;)




               Nej nu måste jag försöka sova, och min älskling oxå, han ska upp och jobba tidigt i morgon, och ja måste hinna med massa saker här hemma innan de blir att gå över till björn igen...


Men vi hörs av i morgon igen sov nu gott allihopa. godnatt... kram / Maaalin


Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: