2010-11-10

Hallå där ! Hoppas att allt är bra med er! Det är det med mig. Jag sitter just nu hemma hos Nattis på en fika. Vi snackar lite och bara är.. Så ska de vara ibland. Som ni kanske vet så ska jag ha ett muntligt prov i morgon, inför HELA klassen, Usch, jag tycker inte alls om det..Vet itne riktigt hur ja ska få till det, för talet ska vara i hela 5 minuter, det kansek itne låter som lång tid, men det kommer bli det, tro mig.... Nervös som fan är jag, så fort ja tänker på de så börjar jag fan nästan skaka, hahahha, nerrå kanske inte riktigt så, men ni förstår nog hur jag menar! Hur som helst, jag ska försöka läsa lite om Sveriges Ekonomi också, då vi skart har ett prov i det. Hur fan ska jag lyckas ? Hmm, plugg plugg det är vad som gäller... Herregud. Det går nog bra, hoppas jag :) Tog till coh med mig lite skol arbete hit hem till nattis, så jag vet att jag får något gjort, men det vet jag ju inte till 100 :P Men några sidor kan jag nog få till att läsa, kan vi hoppas på iallafal.
Killen är nu och gymmar, som i vanlig ordning, bra att han har hittat sitt intresse. Då han inte riktigt haft det innan. Han ska sätta upp mål, vilket jag också ska börja med, när det gäller skolan. Jaja , nu vet jag inte riktigt vad ja ska skriva om nu, men att vara lite social kan jag kanske vara ? Fast och andra sidan, så kan ju inte nattis sitta still nu, haha hon bara springer runt och plockar och donar :P Men det blir ju så om man väl börjar med att fixa något.

Ändrad plan :P Hon fråga just om jag ska med ut med hennes hundar, japp, klart jag hakar på. Ska bara hem till mig först en snabbis så att vi kan plocka ut mina hundar också, så har jag det gjort... :) Men som vanligt så kommer vi att höras & inte sist och heller inte minst STÖÖÖÖRAS :p Tjingeling, Pusss


Kommentera mera!
Postat av: maria

du som e så social

Det kommer gå bra

Kycka till i morgon

Kramiz Maria


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: