Blööööt

Het är blött, trist och slask ute, de går ju knappt att gå, usch! Inge roligt alls, hur som helst så är vi hemma nu, har vart ute med alla hundar nu, så de är avklarat! Sköönt, nu kan jag pusta ut ;) Ska snart krypa under täcken och läsa lite om Sveriges ekonomi :P Tråkigt dock, men måste göras då det snart är prov i det..... Som man brukar säga, ALLA Måsten är hur tråkiga som helst, varför är det så för ? Skit samma, ska fan klara detta prov, de har jag gett mig FAN på, så de så! Innna jag lägger mig för att läsa, måste jag även vänta till tvättmaskinen är klar, så jag kan hänga upp tvätten, åååh jobbigt de dära.... Jaja skit samma i morgon har jag en lektion, men den är inställd, så jag får studera hemma istället, tror jag kommer att gå hem till Nattis, på en fika, och kansek även kan tigga till mig lite hjälp på uppgifterna :P hehe.... Ja vad har man kompisar för ??? Allt. inte sant ???
Nej nu ska jag hänga tvätt, Maskinen vart just klar hörde jag ;) Men vi hörs och störs som i vanlig ordning
Så känns det just nu, allt känns trååkigt! Men återigen, alla måsten är det som känns :P
Men nu ska jag vidare, vi hörs & störs, Lööööve

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: