Brandbergen

JAG ska när som helst åka till Brandbergen med mamma, hon ska kolla på någon dvärgpudel :P hehe Blir nog att hon köper den, vill jag lova:P Men det kommer jag att återkomma med, om hon nu köper hunden. Hon vill ha en kompis till den hon redan har :D hehe.
Men de blir nog bra hur hon en gör... Får vi hoppas. Tur att det är en liten hund, för stora raser, krävande är inte hennes grej har vi kommit på, vissa ska bara ha små raser, eller ja inte så mycket krävande..
Hur som helst efter jag har kommit hem igen, så ska vi kasta allt vi har på altan... :S Tråkigt men de kommer ju endå bli förstört eftersom de kommer att snöa / regna in, så de är lika bra, då vi inte har förråd. Ja nej nu ska ja kila och göra mig i ordning. Men vi hörs och störs.... Pusssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: