Brrrr

Fy helvete!! , 17 vad det är kallt! Usch, måste fasiken inhandla mig ett par vantar, en ny jacka, mössa och självklart en halsduk :) Annars går de fasiken inte att vistas ute!! Helvete! JAJA hur som helst så har jag ett prov i morgon som jag inte kommer att gå på, det är alldeles för mycket, får ju fasiken inte in nått av det...
Jaja får se hur vi kommer att lägga upp detta sen... Jag väljer istället att dra på taco lunch hos Ft :) Kommer att bli trevligt, Hoppas bara nu att jag itne försover mig :P hahhaha Vilket jag är Duktig på :P hahhahaha
En sak till, min vän Nattis åkte in för ett tag sen, då hon har haft så ont, tänk om lillen äntligen kommer ikväll, inatt eller kanske eller i morgon, visserligen kan det vara ett falskt alarm, men nej fan de tror jag inte, han är ju ändå beräknad i morgon, vi får hålla tummarna, ska bli sååå kul :) En liten ny bebbe till denna Underabara värld :P hahhaah
Nej nu ska jag bara slappa en stund innan ja ska krypa ner under täcket, men vi hörs och störs som i vanlig ordning :) Pusssssssssssssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: