curlingförälder / curlingbarn

Blir så varm i hela kroppen av att se på debatten som just nu pågår på kanal Svt24, Jag säger bara förfan väx upp... Landa för fan.... Verkligheten kommer att hinna ikapp er... Tänk er den dagen ni inte har det så som ni har det idag... Usch, jag blir nästan äcklad av att kolla på detta, men ändå kollar jag, för de gär människor är ju fan korkade!! Så in i HELVETE!! FYFAN!
Visst att städa, diska, mm inte är roligt, det finns nog ingen som tycker dessa sysslor är roliga, men HALLÅ! Detta tillhör do it! Sluta spela så jävla " dumma " ! Sen det här med att shoppa få vad man vill och och göra vad man vill utan att behöva lyfta ett finger, hallå?  Okej att hämta sitt barn ifrån krogen,l fine det skulle jag också kunna göra, då man vet att barnet kommer hem säkert. Men resten då ??? De måste landa...
Ja vad tycker ni om detta? Helt ärligt, visst att ALLA har olika ÅSIKTER, DETTA ÄR MIIIIIN!!
Är du en  curlingförälder/ curlingbarn ??? Eller skulle du kunna bli ?? Berätta?
Nu måste ja försöka sova. Men först en cigg för att lugna nerverna :P
Ps: Kärlek är väl de som behövs, mat och trygghet samt en förebild.......... Ett värde minskar inte av att " hunda "
VOFF VOFF :p
Jag måste bara säga att jag tycker synd om dessa ungdomar...! Antingen spelar de dummare än vad det är, eller så är de verkligen så korkade som de bevisar... MEN samtidigt är de verkligen deras fel ??Nej enligt mig så är de ju deras far / mor som gjort detta.... Men hur fan tänker de dÅ????
Måste ju ha en stor jävla skruv lös,,, säger bara en sak, LETA RÄTT PÅ SKRUVEN SÅ INGET VÄRRE SKER INOM KORT!!
GODNATTTT/ Ps: ibland vill jag bara ha en egen måne, som jag kan åka till, där jag kan glömma allt!! =)

Kommentera mera!
Postat av: maria

Du låter verkligen arg.

Tyvärr såg jag inte programmet så jag kan inte ha en åsikt



Hoppas din Torsdag blir bra

Kramiz Maria


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: