dagen springer förbi

Idag har jag som sagt itne hunnit skriva något... Försov mig Nästan i morse, men kom i tid ändå :) Tur var det! Kom till skolan vid 9 sluta 11, och jag var hemma runt halv 12 och då var det bara för mig att dra ut med hundarna en snabbis då jag skulle med Linda på Ul... Vi åkte till Årstaberg och där hämta Peter upp oss för att vi skulle till Liljeholmen. Fan vad kul det var på Ul. Lillen var hårig har ju sagt att Linda är en Degus och Peter en Babian, inte undra på att man såg håret på bebisen :P hahaha Sött iallafal.... Nu har jag städat, och jag har även ätit middag, vart dock bara spagetti och köttfärsås, men gott var det. Nu ska jag snart iväg igen till skolan, jag har ju kvällskurs i Engelska.... Jippi.. Den lektionen är verkligen Seeeg Otroligt seg faktiskt.... Men fan i morgon är det redan Onsdag, fyfan vad veckorna springer förbi..... Nej nu ska jag sätta mig för att skriva en uppgift som jag ska skicka iväg till min svenska lärare. Innan jag åker någonstans... Men vi hörs och störs sen senare, Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: