Dålig start på dagen

Nu var det då Måndag, ny vecka och nya tag!! Kan ju börja med att denna Måndag starta INTE bra.... Det börja med att jag försov mig... Satt uppe rätt länge igår då jag behövde fixa med lite skol uppgifter... Men de gick an ändå idag... När jag kom in i klasssrummet så var jag så trött att jag höll på att somna... Men sen efter rasten gick det över. Och vet ni vad, jag fick tillbaka en uppgift idag i samhälle som vart Godkänt... Snack aom att jag kan pusta ut :) Inte nog med det, jag trodde vi skulle ha prov i samhälle på Onsdag, men de är inte för ens nästa vecka, vilket betyder att jag kan hinna lära mig mer än vad jag nu kan, vilket är inte ett skit :P Tur för mig..... Som ni märker så kan dagen bli bra, fast att man starta i ett helvete med försovning osv..... Efter samhälle idag hade vi svenska, och vet ni vad, JAG HÖLL MITT TAL :) Känns nu som en befrielse :)
Har vart ute med hundarna, och nu sitter ja med ett fat med en sallad.... Mycket gott.... !!
Nej nu ska jag slösurfa lite :P MEN VI HÖRS OCH STÖRS SEN.... Pussss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: