:(

Hemma nu efter att ha vart hemma hos den nyblivna 2 åringen ;) Han vart så dålig så de var tvungna att åka in med honom, hoppas bara inte nu att han får läggas in.... Det är ju aldrig roligt de inte! I mrogon ska de ha ännu en större bjudning, och är fallet att han får läggas in, eller inte blir bättre, ja då får de ställa in den bjudningen! STACKAR LILLEN.... Lider med honom, inge kul att vara så dålig!
Nu väl hemma så lagar vi mat, det blir kokt potatis, med stekt fläsk och löksås :) Mumma de hehe! Får se vad denna Lördag har att bjuda på i övrigt då! Hoppas att det blir något skoj iallafal. Det vore inte illa det! Men det återstår att se :P Nu ska jag hjälpa gubben som står i köket, visserligen tror jag att han vet vad han gör, men alltid roligare om man är två som hjälps åt, inte sant ?
Men vi hörs och störs som i vanlig ordning sen, tjingeling. Pusss

Kommentera mera!
Postat av: R E F F L A N

åh :) haha jag blev helt till mig igår när jag såg bilden :P haha har alltid velat ha en chihuahua.. Jo jag har två hundar :) en shar-pei och en fet liten cairnterrier :D När kommer du få hem valpen? =D


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: