Film dags

Kom nyss hem efter att hämtat ut mina paket, vill ni veta vad det var i dem ???  Det var ett nytt överkast, ett svart, jätte fint faktiskt :) Samt påslakan :) nya kuddar och täcken :) samt massa olika gardiner :) och även kökshanddukar :) Såååå nöjd nu =) Snart ska jag börja att jul pynta då jag faktiskt saknar julen litegranna :) Hoppas att det blir en trevlig Jul! Men det tror jag starkt på att de kommer att bi! Woho, och inte nog med det, innan jul så är det ju Lucia, det är väl mysigt de också, eller ? Någon som kanske ska baka ? Lussebullar så de doftar ljuvligt hemma i huset :) ?? De ska GARANTERAT jag göra iallfal, Längtar redan.....
JAG och ♥ bESTÄMMDE OSS FÖR ATT VI SKA SE FILM NU IDAG OCKSÅ, SÅ DET FÅR BLI DET...
DET BLIR EN KOMEDI SOM HETER ( YOUTH IN REVOLT ) Åter ´kommer sen efter den och säger vad jag tycker om den :P

Ni som har kollat på denna film, vad tycker ni om denna film då???
Om nu någon har sett den :P
Hörs och störs sen efter filmen igen.....
Pusssss

Kommentera mera!
Postat av: maria

jag har sett den

Gillar den Inte

Kram M


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: