Förlossnings attrapper!

Kolla just på Tv och de visade hur de inom sjukvården får öva sig på, inför en förslossning! Helvete vad tufft det är, tuffare än vad man tror speciellt om det är en ovanlig förlossning så som tvillingar eller något mer än bara enling ;) .
Ett par tvilling av 80 är vad som födds, rätt så mycket :) Med tanke på att folk får så mycet barn idag i övrigt! Helt otroligt faktiskt!
Hur som helst så såg man i Tv på deras övning och helvete vad mufflan öppnas och verkligen blir stor! Helt otroligt, men AJ AJ AJ, Säger jag bara, visst jag har ju själv inga barn, och heller inga planerade. Men de där såg jätte stort ut!! SHiiit! Hur som helst, någon som planerar att skaffa barn nu ?
Tycker ni att man ska ha allt på de torra innan, eller är det bara att skaffa barn ??
Jag personligen absolut kansek vill ha barn om ett par år, men INTE nu. jag vill ha ett fast boende, ett jobb och allt på det torra, så att barnet får en trygg miljö, Fast och andra sidan så OM jag skulle bli på smällen, så absolut då skulle jag nog behålla barnet, men som sagt, inget jag planerar....
Men nu hörs vi senare ville bara berätta om den attrapper som var så hemskt! Stort hahaha ja nej vi hörs Pusss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: