Fredag

Då kom jag just hem då, var ute med hundarna direkt efter att ja satte nyckeln i dörren, de var ute sex i morse, så de var dags igen nu.... Men nu var det gjort, nu har jag tid för detta inlägg iallafla :)
Det vart aldrig något prov för mig idag, och tur var väl de, då jag ligger efter några kapitel :P Får ta igen de innan provet kan göras :)
Huvudsaken var ju att jag kom iväg till skolan iallafal, då ja inte vill ha allt för hör frånvaro, då får man ju inga pengar heller! Så långt kan man inte låta det gå!
Jag vakna iallfal med värre mag smärtor än  vanligt i morse, och jag gissde på att mensen var på G..... Mycket riktigt var det... För när jag för en stund sen var på toaletten, så japp då hade den kommit.....
Måste orka mig in i en dusch snart, och göra mig i ordning... Städa lite, samt plugga lite, sen vid 17: 00 tiden ska vi hem till Linda & Peter, de har bjudit oss på middag. Skööönt, slipper vi laga mat denna fredag :P hehe!! Men det är ju alltid trevligt med sällskap och bjudningar :) Inte sant ?
Det ska bli fylld fläskfilé med soltorkade tomater mm, någon sås, samt pasta... Mums filibaBBA !
Nej nu ska jag ta och fixa och dona lite. Men som i vanlig ordnign så hörs vi och störs ;) Puss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: