Fredag

Fan vad skönt med Fredag, för mig vart det ingen skola idag, då jag måste hinna med ett och annat här hemma, Kan läsa lite i boken, så jag inte ligger efter sen :p Hur som helst så har ja nyss kommit uy ur duschen, det är sååå sköönt med morgon dusch, jag vill aldrig ta mig därifrån, bara så under vattnet... Hur som helst så är jag klar med duschen nu, men har mycket att göra idag, skönt att det är helg också så att jag vet garanterat att jag hinner med alla måsten som måste...... GÖRAAS!!! Jag ska åka till IKEA idag, woho, vet inte vad det är, men jag älskar att handla dära, får se vad det är man kommer hem med, alltid är de något, och oftast någon jävligt onödigt men man käper det för att de var så billigt eller något liknande :P haha
Ja nej nu ska jag göra frulle, klä på mig och sen gå ut med hundarna, sen städa å sen plugga sen dra sen mycket mycket mera!!

Kommentera mera!
Postat av: maria

säg sen var du shoppa

Kram & trevlig Fredag

M


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: