Glömska jaag

Måste bara säga att direkt efter skolan idag så var jag ju till läkarn,,, haha verkligen behövligt då jag behövde lite recept! Mitt var ju som sagt slut.. Väl på apoteket så hämta jag ut 3 burkar av en sorts och ett annat oaket,, jag säger till hon i kassan ta på mitt konto, och vet ni vad! JAG HADE FRIKORT! ÄNTLIGEN hahaha de skulle igentligen vara gratis, om jag hade valt en annan sorts som tydligen skulle motsvara vara samma, men ja ville inte de, ville ha de ja är vana vid, hur som helst då vart det 10 kr, hahaha men de var för mig bara en liten löjlig summa... Skit samma, glad var ju jag :)
Japp de var bara de ja ville säga, fyfan vad man är glömsk nu för tiden, säkert föra tt ja är sååå stressad inför en massa massa massa saker!!
Men jaja nu ska ja vidare, men vi hörs och störs.. Pussssssssss & GODNATT!!

Kommentera mera!
Postat av: Jenni, mamma till Nova och gravid

Klickade in på Lindas blogg och såg din kommentar. Det var ju lätt vad förkortningen betyder! ;) LHMS = Linda Helena Maria Sundkvist. Skrev det här för jag vill inte skriva till henne..

Postat av: maria

skönt med frikort

Alltid kul.

Passa på nu och få mycket mediciner utskrivna hahaha

kramiz Maria

2010-11-30 @ 07:14:01
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: