Goooood Middag

↓Mätt och belåten, vilket jag vart varje dag nu i hela mitt liv, ända sen jag föddes, men bra är väl det ? Kunde lika gärna ha vuxit upp någon helt annan stans, och inte kunna ha mat på bordet varje dag.... Men idag har jag ätit och det var SUPER. Vet inte hur jag kan förlara denna rätt. men HELVETE vad det var gott...  Bilder på maten har ni här !!







Ser det inte smaskens ut, ? var fylld fläskfilé ;)




mumma, finner inget annat ord för denna maträtt ;)



smaskens !



sallad som e fin hackad, smarrigt...




Till och med Vincent älska maten, dok hade han Ketchup i denna goda mat :P



Här har vi då min Degus ;) Puss på rei och tack för maten =)



Linda startar middaen med ett glas Julmust :)




Vincent ville ha en " klämma " i håret han också =) Sååå sött




Här är mitt hjärta, Älskar dig... Utan dig, inget liv!! Love you



Nej nu ska jag ner till lill mixen, och köpa något till denna fredag, det ska bli FREDGS MYS, Om de är så är det sista jag gör, nu blir det FREDAGSMYS ;)


Kommer in sen igen och uppdaterar mig lite granna, Pussss


Kommentera mera!
Postat av: maria

Jag vet att du e bjuden

KUL

men du hade skrivit taco kväll så jag tänkte att det vart en miss



Love M


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: