Graflund ingenting att ha att göra med

Ja idag har jag haft fullt upp vill jag lova!!! Jag åkte till skolan idag, fast än jag är sjuk!! Mycket duktigt gjort av mig, men det fanns ju såklart en anledning till det, och det var att det var den sista dagen till att ansöka in till något annat inför nästa termin.... Jag sökte nu inte till butikssäljare och omvårdnad... Nu är det bara hoppas att jag kommer in på något utav det!! Håll nu tummarna.....
Efter skolan så bestämde jag mig för att gå förbi mamma, det var ett bra tag sen jag var där sist så det var bra!! Hon bjöd på kyckling smörgås :) Det är smaskens de!! Jävligt gott vill jag säga!
Jag satt hos mamma länge, hade tänkt att jag skulle boka tid för vaccination till två av hundarna, men nu väl hemma, så ja då kom jag på att jag aldrig gjorde det, för det var annat som kom i vägen!!
Jag ringde för att säga upp en grej jag var med på, Onödigt att jag ens gick med på de, men men man lär sig av sina misstag, eller hur ?? :P
Efter en stund så ringde jag kontoret Graflund, det är bostäder jävlar vad de har gjort mig förbannad...... Jag kommer att garanterat INTE att ge mig!! Första samtalet så fråga jag efter en ledig ungdomslägenhet i haninge / Jordbro, det fanns det, En i jordbor på Södrajordbrovägen 179 C...... Hon tjejen jag pratade med bad mig att göra en intresseanmälan och där efter ringa tillbaka innan klockan vart över 16:00. Mycket riktigt gjorde jag anmälan och där efter ringde tillbaka, Men då fick jag prata med en annan.... Och när han ( GÖSTA ) fråga vad mitt namn var och jag svarade ja då tyckte han heeeelt plötsligt från ingenstans att et var konstigt att tjejen jag prata med innan sa att den var ledig, när den inte var det!! Skumt..... Inte nog med det så ville han sen ha mitt nummer för att återkomma inom kort... Sa han iallafal.... Det gick 40 minuter och det var drygt 10 min kvar till att de skulle stänga, så ja bestämmde mig för att ringa tillbaka till honom, och vet ni vad, ja då har han gått för dagen!! Och jag kan itne nå honom för ens på Måndag igen! Någon mer än mig som tycker att detta är skumt som faan ????
PS: Jag vet att den här så kallade ( GÖSTA ) Har haft en ordväxling som nästa på gränsen gick till överdift, men en familje medlem till mig som också heter RÖSAND i efternamn, Men hallå?!?!?!?!?  Har han rätten att dra ALLA ÖVER EN KANT ???? ska han itne bara göra sitt jobb eller ?????  jaja värkar helt vrickat.
Det som fick mig fundersamt var att han stod fast vid att den inte var ledig, men sen som sagt vill han ju ha mitt nummer för att sedan kunna ringa upp mig igen, finns de ens något att prata om, om lägenheten nu inte var tom ??? Hur som helst, ja kommer inte ge mig... Så jag ringde högsta chef, trodde jag :P Men det var fel, men han hjälpte mig lite om vad ja skulle göra och hur jag skulle gå till väga... Men i morgon igen så skule jag ringa tillbaka, spännande! Får se hur detta slutar, Håll tummarna iallafal.
Nu är jag äntligen hemma igen, sköönt att kunna pusta ut!!
Ska senare idag väga valpen, för vet ni vad, det har redan gått en hel veckan sen hon kom, Fy helvete vad tiden går fort som satan!! :P Helt jävla sjukt!
Jag kommer att senare lägga upp nya bilder på henne och självklar meddela vad hon väger nu, och vad hon har gått upp, ska bli spännande faktiskt :)
Men vi hörs av senare........ ps: SÖK ALDRIG TILL GRAFLUND SKIT BOLAG!
Rent utsagt ett förjävligt sätt de behandlar människor....!! Hoppas att vi kommer fram till något i morgon om detta!! Jag hoppas verkligen det...
Jaja men vi hörs & störs som i vanlig ornding...

Kommentera mera!
Postat av: maria

oj då va skumt med lgh?

hoppas det löser sig

Hur länge får ni ha eran lgh?

Kram Maria

Postat av: linda

dom suger pung graflunds!

2010-11-25 @ 20:37:45
URL: http://lindusbindus.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: