Helvetes dag

Fyfan vilken dag, Kom inte iväg till skolan för att jag la mig och vila, men vakna INTE igen!! Helvete, men men så kan det gå, men en sak är säker, nu har jag fan lärt mig att man ska inte vila om man är trött, för man vaknar ju fan inte!! Eller ja jag gör inte det !
Hur som helst så är det fullt upp idag, Bozz ska para sig ikväll klockan 7 :) Agapi kommetr hit klockan 6 för vi ska plygga ekonomi tillsammans då vi har ett prov i det på Onsdag, och ingen av oss förstår riktigt inte, men får se om det blir lättare nu när vi pluggar tillsammans :S Man kan alltid hoppas. Jaja Hur som helst så har jag nyss städat klart här hemma, vilket jag oftast gör en gång varje dag. Nu snart blir det matlagning... Sen en fika, Har tankar på om jag ska färga mitt hår nu, men frågan är om jag hinner det! Om en timme kommer de, visst gör jag snabba ryck nu, ja då hinner jag :) Men får se........
Men vi hörs och störs sen senare, Måste gära lite viktiga saker nu!!
Vi hörs och störs Pussss

Kommentera mera!
Postat av: maria

full rulle

Kram Maria


Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: