Hemma

Ja då är man hemma igen denna Fredag... Eller jaaa, ska man gå efter klockan så är det ju faktiskt redan Lördag. Har haft en otroligt trevlig dag tillsammans med mitt allt, och våra hundar :) Vart en kanon dag / kväll, med god mat, trevligt sällskap, film mm. Kan det bli bättre, när det ska vara Fredagsmys ? filmen som vi kollade på, " karate Kid " Kan jag STARKT REKOMENDERA!! Jag gilla den som fan... Var precis som jag hade förväntat mig ;) Tyvärr vart det bara jag som i slutÄNDAN, var VAKEN för att se klart hela filmen, alla andra däcka ju fan stenhårt! Nej nästa gång blir det film med  " PIGGA " Människor, så man efteråt kan snacka om den, lite roligt då man kan fråga varandra vad den andra tyckte om filmen osv. Men nu vart det som det vart, och jag har iallafal haft en toppen Fredag..... Tack Linda & Peter för den goda Middagen, samt efterrätten ! Det var Super alltihop. ♥
Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, funderar på att plugga lite såhär på natt kvisten :P Har ändå inge bättre för mig, då jag inte bara kan somna så här HUx Flux :P Eller så kommer jag nog bara att Zappa runt på våra typ 4 KANALER !! HAHAHHAAH
Innan jag väl bestämmer mig för att lägga mig så MÅSTE jag ändå ut med hundarna så de inte kissar på sig inatt :P
nej nu ska jag ta och hitta på något!! Men får se vad det blir, kanske blir att jag bara surfar runt lite, och läser lite skvaller, det är ju alltid roligt och man fördriver tiden på ett bra sätt... Nej men vi hörs och störs som i vanlig ordning......Pusssssssssssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: