Hmm

Idag börja min dag INTE bra!! Klev upp ur sängen och en av mina hundar hade fan skitit ned hela sovrummet, inte nog med det, det var grönt... Hon har en moderkaka som har gått sönder, vilket inte alls är bra....Nu vill jag bara att valparna ska komma ut, så inget händer me andra, men nu är jag redan för beredd att någon eventuellt är döfödd Tråkigt, men sånt kan ju faktiskt hända, och det är sådant man får räkna med...... Inte nog med det när jag väl kommer till skolan, så har vi ingen lektion Läraren är sjuk.... Fan kunde hon itne skicka mail till oss, så slapp vi åka dit:P men men.... Guppan bjöd på lunch idag, det var tasty på donken :p hehehe Gott gott.. Tack gumman.
Nej nu är det snart dags för att laga middag. Men vi hörs av senare... För nu måste ja fixa lite... Hörs & störs Pusss

Kommentera mera!
Postat av: maria

Stackar hund & dig

jobbigt & torka skit

Kram

Glöm inte att meddela senast Måndag om du kommer själv eller med en vän

Kram Maria

Postat av: agapi

det var så lite så raring :-) mätta vi blev! puss

2010-11-18 @ 22:29:05

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: