Hungrig!

jag är så tom i magen, maten står klar, det är bara för mig att ta för mig... Men det är bara det att jag HATAR att sitta och äta middag i ensamheten, så jag måste vänta tills killen kommer hem, så vi får en middag tillsammans ♥ Jag var även nyss och mötte upp mamma, för att få vår post, Räkningar var  det men även mina tre lappar för paket =) Jag hade sett fram emot att gå till centrum för att hämta ut dessa paket, men så visa de sej att det var tre STORA paket, då kanske jag behöver bärhjälp.... :( JAG SOM VILLE HA DE NU NU NU!! Men men vad ska man göra, som jag brukar säga, bättre sent än aldrig :P Men tanken var ju att hämta ut paketen, gå ut me hundarna, sen är nog robban hemma så var det bara dags för oss att sätta oss ned i lugn och ro och bara njuta av vår middag. Men icke sa nicke!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu Men jaa, jag får väll bara ta och sitta här och vänta och vänta :P hahhaha Men han kommer nog snart, hoppas jag :)
De Robban skulle göra i Handen centrum var att lämna in serie nummer som står bakom vår TV, för den har gått sönder, man kan ju alltid hoppas på en ny, då de som sagt är en drulle försäkring :P hehehhee Alltid skoj med nytt i hemmet! Nej nu kom han hem, och inte vanliga vägen utan Altan vägen :P hahahhahaaa Så nu ska vi äta :)
Hörs och störs sen :P
Pussssssssss

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: