Knark Mario

Vill bara säga att jag har suttit runt och bara surfat, är trött på detta nu, och ska strax ut med hundarna, och sen iallalfal ge det ett försök att kunna somna, är ju som sagt en ny dag i morgon.....
Ps: ÄR det någon som någonsin tänk på spelet SUPER MARIO ?!?!??!?!? Han är fanimej en riktig KNARKARE!
Vill ni veta varför  ?? SÅ ska jag fan berätta det
  • Han käkar svamp, och vad händer då, Jo han blir stor, hahaha hur jävla sjukt är inte det ??????????????
  • Han tar en fjäder, och helt plötsligt kan han Flyga, hahhaha ja om det ändå var så enkelt :P hahahhahah
  • han tar en blomma så, och efter det kan han skuta eldkulor vart han villl, ja ni förstår nog mig, hoppas jag..
HAHAHAHA DET INTE SJUKT !! ETT KNARK SPEL SOM FOLK HAR ÄLSKAT I HELA VÄRLDEN, TILL OCH MED JAG, FAST DET GÖR JAG JU ÄNNU IDAG :p DET ÄR JU BARA SÅ FÖRBANNAT ROLIGT ATT FÖRDRIVA TIDEN PÅ DET"!! VILL HA ETT GAMMALT NINTENDO MED LITE OLIKA MARIO SPEL TILL, DE VORE NÅGOT TILL JUST SÅNNA HÄR KVÄLLAR JAG HAR NU,:p HAHHAHAHHAHAHA
Ja här ser ni jue, han har här en svans och han kan flyga :PPP
Helt jävla otroligt, men FÖRBANNAT roligt!!
Nej nu ska jag göra annat, och detta är nog det sista inlägget för mig idag, så jag säger väl godnatt då, hörs och störs i morgon igen..... Natt nattt

Kommentera mera!

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: