Mätt som satan idag igen!

Jaaaa, då vart man mätt idag också då! Bra är väl de, om man ska tänka på att många i denna värld inte har det lika bra som faktiskt vi i Sverige har! Tråkigt är det att vissa lever så fattigt som de faktiskt gör, Undra om man ska bli fadder ? Har faktiskt funderat på det ett antal gånger. Men frågan är hur mycket som går till fadderbarnet, och hur mycket själva organisationen behåller själva! Är någon av er faddrar? jahapp, vad ska man göra nu då?
Jag ska iallfal börja med att byta plats för hundarna här hemma, då det eventuellt blir killkväll här ikväll, och de ska spela, så behöver inte lillen vara här i vardagsrummet, tror det blir in i sovrummet! Så de får lugn och ro!
Men fan vad ja ska ha tråkigat om grabbarna ska spela, hmm ja man får väl se vad det är man hittar på. Något får det bli i vilket fall som helst. Oavsett om det blir en kaffe hos en vän, eller vad det nu kommer att bli, så är jag inte hemma, det är huvudsaken haha. Vill ju iten sitta här och kolla på spelet, de gör mig tokig! ::P
Nej men nu ska jag fixa här hemma lite, ta disken, slänga in tvätt i maskinen, vädra, då det luktar os i hela lägenheten, samt fixa mys för hundarna, men vi hörs och störs som i vanlig ornding. Pusssss

Kommentera mera!
Postat av: Hanna

Hoppas du har en fin lördag. Händer ikväll?

Postat av: maria

Me to is mätt.



jag käka lövbiff



Hoppas din kväll blir bra

Jag har noterat att du inte dyker upp

Kram Maria

2010-11-20 @ 19:31:09
URL: wwhttp://www.iahoglund.blogg.se
Postat av: R O B I N A

åh, :) hur mycket kommer tiken kosta? =) ja har alltid varit ssugen på att köpa en egen hund, som bara är min. Men det är ju bara det att det kostar osv :) Har ni hittat hem till den ännu? =)

2010-11-20 @ 21:03:07
URL: http://refflan.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv: okej så härligt(: hade tänk kolla på en film, men kommer inte på någon hehe vet du någon?:)

2010-11-20 @ 21:52:23
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: R O B I N A :D

okej :) jag är intresserad. Men kan tyvärr inte göra något köp.. har inte tid för en valp just nu och pengar är ett problem också. :)

2010-11-21 @ 11:45:59
URL: http://refflan.blogg.se/

Ditt namn:
VIP?
Din mailadress:

Din bloggadress:

Din kommentar: